امکانات

 




 

سایتهای مرتبط
رهبری

ریاست جمهوری

دولت

صنعت و معدن

ایرانیان اصناف



کد مطلب: 118622
گزارشي از عملکرد اتحاديه رايانه و برنامه هاي آتي
تاریخ انتشار : 1395/09/16
نمایش : 688







بنام خدا


 
همکاران گرامي و ارجمند

 
      با سلام و احترام



به استحضار ميرساند در پايان اين دوره اتحاديه ، مراتب تشکر و قدرداني خود و ساير اعضاي هيئت مديره را به جهت   همکاري و تعامل در جهت ايجاد فضاي مثبت کسب و کار و تحقق اهداف مشترک فيمابين همکاران،حضورتان اعلام نمايم.
بديهي است فقط در صورت وجود فضاي مثبت و سازنده فيمابين اعضاء مي توان در راستاي بهبود شرايط کيفي وکمي اتحاديه گام برداشت و منتخبان شما زماني موفق به برقراري شرايط و ضوابط و ايجاد فضاي مناسب در صنف مي گردند که مورد حمايت همه جانبه اعضاء باشند که اين امر هميشه بدين گونه بوده است.
لازم به بيان است با توجه به مقتضيات شغلي و حرفه اي رسته هاي اتحاديه و وجود تغييرات فراوان و به روز در روند فعاليتهاي صنفي زمينه هاي بسياري براي فعاليت وجود داشته و دارد که انشاالله با همت و تلاش هيئت مديره جديد و به پشتوانه همکاري شماعزيزان ميسر مي گردد


در اينجا لازم است اهم فعاليتهاي صورت پذيرفته توسط اتحاديه رايانه را

حضورتان اعلام نمايم:


1-همانطور که مستحضر مي باشيد اين صنف در ابتدا تحت پوشش اتحاديه عکاسان بوده و فاقد هر گونه رسته بندي شرايط و ضوابط خاص صدور پروانه ، عدم دارا بودن سيستم اداري مالي. بوده است که لازمه تشکيل اتحاديه جديد ايجاد يک سيستم شامل دسته بندي انواع خدمات ، شرائط و ضوابط صدور پروانه کسب جهت افراد متخصص تهيه و تجهيز دفتر اتحاديه و... بوده است.

2-تکميل روند اداري اتحاديه شامل طراحي آرم - سر برگ و تجهيز دفتر اتحاديه به رايانه - چاپگر اسکنر و لوازم اداري مربوط که تمامأ اموال اتحاديه محسوب و در اتاق اصناف نگهداري مي شوند.

3-جذب دبير اجرائي اتحاديه و استقرار در محل اتاق اصناف جهت انجام امور اداري و پاسخگويتمام وقت به مراجعان

4-تشکيل کميته حل اختلاف و شکايات جهت بررسي شکايات صنفي و تعامل و تلاش بر حل و فصل شکايات و مشکلات صنفي اعضاء که کمترين آسيب و ضرر وزيان به واحدهاي صنفي وارد شود

5-ايجاد وب سايت اتحاديه جهت تشکيل در امور مراجعان و همکاران جهت اطلاع رساني نامه ها و بخشنامه ها و ...شرايط و ضوابطصدور-تمديد-ابطال پروانه تعرفه قيمت ها و ... که با استقبال خوب همکاران و بازديد بسيار بالايي در سطح کشور دارد.

6-راه اندازي سيستم پيام کوتاه اتحاديه جهت اطلاع رساني فوري و ضروري
 
7-برگزاري جلسات تخصصي با رسته هاي مختلف اتحاديه جهت بررسي تخصصي مشکلات هر رسته و ارائه راهکارهاي لازم و در صورت لزوم تدوين شرايط و ضوابط  و قيمت هاي مصوب خاص جهت آن رسته

8- برگزاري جلسات با مسؤلين ادارات و نهادها از جمله استانداري ،سازمان صنعت و معدن و تجارت ، اماکن عمومي ، نيروي انتظامي ، تعزيرات حکومتي،امور مالياتي ماليات ارزش افزوده،ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزو... پيرامون مسائل صنفي اتحاديه  

9-تهيه ليست قيمت انجام خدمات جهت تمامي رسته هاي اتحاديه به تفکيک و پيگيري افزايش و به روز رساني ساليانه آن در اتاق اصناف و کمسيون نظارت بر سازمانهاي صنفي استان

10-برگزاري جلسات متعدد با مسؤلين استاني و استاندار جهت جلوگيري از خريدهاي خارج از استان توسط برخي نهادها و ادارات

11-تشکيل جلسات متعدد با مديران کل مالياتي و رياست محترم سازمان صنعت و معدن تجارت جهت حل مشکل مالياتي اعضاء صنفي که با پيگيري هاي مستمر ومجدانه رياست محترم سازمان صنعت و معدن جناب آقاي دکتر امامي مقررگرديد  ضريب  سودمناسب در محاسبات ماليات و هيئت مالياتي  بکار گرفته شود.

12-پيگيري مشکل عوارض شهرداري اعضاء صنف با شهرداري و شوراي اسلامي شهر و کاهش آن در سال جاري

13-ارتباط موثر با اتحاديه هاي شهرستاهاي استان جهت يکنواختي خدمات و قيمتهاي انجام خدمات

14- شرکت مستمر و موثر در جلسات اتاق اصناف شهرستان شهرکرد و همچنين انتخاب اينجانب در اتاق فکر اصناف استان و کمسيون بازرسي اصناف شهرستان شهرکرد

15-تلاش جهت ايجاد رقابت سالم و پرهيز از تنش و درگيري هاي صنفي وشغلي فيمابين اعضاء اتحاديه

16-کنترل صدور پروانه کسب از جهت کمي و کيفي و رعايت ضريب نفوذ واحدهاي صنفي با توجه به جمعيت درجهت حمايت و تقويت واحدهاي صنفي موجود ( بستن سقف اتحاديه بمدت دو سال و تصويب شرايط تخصصي جهت صدور پروانه کسب)
17-تلاش در جهت برنامه ريزي ارتقاء اعتبار اجتماعي پروانه کسب اتحاديه رايانه وماشينهاي اداري در جامعه

لازم بذکر است با توجه به گسترش نوع خدمات و رسته هاي اتحاديه ،

بسياري امور ديگري نيز وجود دارد که اميد است با تلاش هيئت مديره جديد

و با پشتوانه اعضاي اتحاديه بتوان به آنها دست يافت  .از جمله برنامه هاي

آتي اتحاديه مي توان به مسائل و موارد زير اشاره نمود:

 
 
الف-استفاده بهينه از پتانسيل هيئت مديره،اعضاي صنفي و همکاران جهت حل مشکلات صنفي و تقسيم وظايف محوله به اعضاي هيئت مديره و کمسيونهاي اتحاديه

ب-تشکيل کميته هاي مختلف اتحاديه از همکاران صنفي خارج از هيئت مديره . (کميسيونهاي تخصصي )

ج-برنامه ريزي جهت بازرسي هاي منظم و دوره اي از واحدهاي صنفي فاقد پروانه کسب يا تداخل صنفي که به اعضاي صنف لطمه وارد مي آورند

د-برنامه ريزي جهت برگزاري جلسات و دوره هاي آموزشي پيرامون آشنايي با قوانين  ومقررات صنفي، بازاريابي و فروش و...ماليات ، بيمه و.....

ه- توسعه ارتباطات الکترونيکي فيمابين اتحاديه و اعضاء درجهت اطلاع رساني به روز و مفيد  برون سپاري مديريت سايت اتحاديه

و-اهتمام به حفظ حريم و  حرمت واحدهاي صنفي و همکاران،ايجاد فضاي با نشاط در اتحاديه ،تشويق به رقابت سالم در صنف و فيمابين اعضاء

ز-تسريع در امور اداري و مرتبط همکاران با اتحاديه از جمله مراحل تمديد- ابطال صدور نامه هاي اداري مراحل جابجايي واحدهاي صنفي در کمترين زمان

ح-تکميل و بروزرساني تعرفه هاي انجام خدمات با توجه به نظرات همکاران در تمامي رسته هاي اتحاديه

در پايان اميد است با مشارکت همه جانبه و انتخاب آگاهانه در انتخابات پيش رو،بتوانيم صنفي پيشرو،پويا،متمايز،و فعال که در خور شأن و جايگاه اعضاء مي باشد تشکيل دهيم.


 ((((   لازم به ذکر است انتخابات اتحاديه روز پنج شنبه هجدهم آذرماه

از ساعت 8:30 صبح لغايت 17 عصردر محل امامزادگان دومعصوم

شهرکرد برگزار مي گردد  ))))



 
                               با سپاس و احترام
                              بهرام عباسي
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بانک اصناف
اوقات شرعی
آمار سایت
امروز
61
دیروز
12
هفته
280
ماه
9941
کل
184280
 
 
   
تمام حقوق برای  اتحادیه رایانه و ماشین های اداری شهرکرد محفوظ است
www.shahrekorditu.ir